Lexus NX Will.i.am: muzyk też może tworzyć samochody

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów.

Obraz

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

/ 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

10 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

11 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

12 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

13 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

14 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

15 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

16 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

17 / 17Muzyk też może tworzyć samochody

Obraz
© WP

Will.i.am. jest znany przede wszystkim z działalności muzycznej. Okazuje się jednak, że ma też talent w tworzeniu samochodów. Zaprojektowana przez niego specjalna edycja Lexusa NX wyróżnia się obniżoną, poszerzoną i bardziej wyrazistą sylwetką. Najbardziej w oczy rzucają się nowe błotniki wyraźnie zarysowane na tle karoserii samochodu. Wykończenie nadwozia jest mieszanką zmatowionego aluminium, kompozytu węglowo-winylowego i jednolitego matowo-perlistego lakieru oraz szklanego, przyciemnianego na czarno, panoramicznego okna dachowego.

Obniżone zawieszenie autorskiej edycji tego auta osadzone jest na 22-calowych kołach z lekkiego stopu, wykończonych połyskującym czarnym lakierem kontrastującym z pomarańczowymi zaciskami hamulcowymi. Wnętrze wyróżnia połączenie elementów ze zmatowionego aluminium z miękkimi materiałami. Specjalna wersja Lexusa NX wyposażona jest w opatentowany panel bezprzewodowego doładowywania Wireless Charging Tray. Ulokowany w schowku w środkowej konsoli system, umożliwia doładowywanie smartfonów bez konieczności podłączania jakiegokolwiek przewodu – wystarczy umieścić telefon na specjalnej podstawce.

Pod maską pracuje turbodoładowany silnik benzynowy VVT-iW o pojemności 2,0 l, rozwijający moc 238 KM i moment obrotowy 350 Nm, dostępny w przedziale 1650-4000 obr/min. Pozwala on rozpędzić samochód od 0 do 100 km/h w 7,1 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 6,0 sekundy.

sj/tb/ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła