Lexus ma stawiać na sportowe SUV-y
Strategia ma odpowiadać na zapotrzebowanie rynku. SUV-y notują rekordy popularności, a zdaniem Lenza szczególnie młodsi nabywcy oczekują dynamiki i pewności jazdy typowych dla aut "konwencjonalnych". - Wcześniej samochody o sportowych osiągach posiadały przeważnie nadwozie typu coupe. W tej chwili rynek zdecydowanie odwraca się ku SUV-om i zamierzamy wykorzystać ten trend - zaznaczył.
Lenz powiedział, że obecnie wśród nabywców samochodów luksusowych można znaleźć przedstawicieli nawet pięciu pokoleń, od powojennego do generacji Y. Oferta ma być tak skonstruowana, by każdy klient znalazł coś dla siebie. Jedni zwracają uwagę przede wszystkim na komfort, dla innych ważna jest możliwość bardziej agresywnej jazdy.
Mimo spektakularnego wzrostu popularności SUV-ów, Lentz nie spodziewa się, by wyparły one całkowicie luksusowe sedany. – Nie sądzę, by segment luksusowych sedanów kiedykolwiek zniknął. Kiedyś był on w USA największy, dziś jest wciąż ogromny, drugi po SUV-ach.
Źródło: Mototarget.pl
ll/Wirtualna Polska