Kuba Przygoński pobił rekord świata

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © Damian Kramski/LIVE

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

/ 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

10 / 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

11 / 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

12 / 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

13 / 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

14 / 14Ponad 217 km/h bokiem

Obraz
© Damian Kramski/LIVE

Z zawrotną prędkością aż 217,97 km/h Kuba Przygoński ustanowił światowy rekord Guinnessa prędkości jazdy w drifcie. Do pokonania poprzedniego rekordu 183,33 km/h w jeździe bokiem doszło we wtorek, 3 września 2013 r. na dawnym lotnisku wojskowym w Białej Podlaskiej.

Kuba Przygoński, jeden z najbardziej utalentowanych rajdowców na świecie, ustanowił rekord za kierownicą monstrualnej Toyoty GT86 o mocy 1068 KM. Auto zostało specjalnie zbudowane nie tylko z przeznaczeniem do startu w zawodach, ale także na potrzeby ekstremalnej jazdy driftingowej. Zawodnik Orlen Team na odcinku 1000 m osiągnął średnią prędkość 217,97 kilometrów na godzinę, wchodząc w poślizg pod maksymalnym kątem 49 stopni. Parametry prędkości i kąt wychylenia samochodu były rejestrowane przez specjalnie zainstalowane wewnątrz urządzenie (tzw. driftbox), będące driftową czarną skrzynką. Nad prawidłowym przebiegiem próby czuwał przedstawiciel Guinness World Record.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro