Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Styl RWB czyli Rauch-Welt-Begriff został zapoczątkowany w Japonii przez człowieka, który z przerabiania sportowych samochodów zrobił sobie sposób na życie. Zainteresowanie klientów chętnych zapłacić grube tysiące za jego pracę jest ogromne, a czas oczekiwania na zrealizowanie projektu, to nawet kilkanaście miesięcy.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
RWB to skrót od Rauh-Welt Begriff, czyli nisko, szeroko i surowo. W takim właśnie stylu samochody przerabia legendarny Japończyk Akira Nakai.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Są na świecie ludzie, którzy zafascynowani sposobem działania firmy, są gotowi oddać swoje auto w ręce założyciela RWB. W tym przypadku, nie wystarczy odstawić auta do warsztatu i odebrać za kilka dni gotowy produkt, tutaj trzeba się postarać znacznie bardziej.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Koszt zestawu dodatków do przerobienia 911 to około 30 tysięcy dolarów.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Po skompletowaniu wszystkich elementów należy je polakierować na kolor identyczny z kolorem karoserii.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Akira Nakai ma bardzo poważne podejście do pracy. Wszystkie samochody, które modyfikuję muszą być w doskonałym stanie technicznym, zarówno jeśli chodzi o napęd, jak i karoserię i wnętrze.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
Samochody RWB charakteryzują się wieloma smaczkami, które są tym bardziej wyjątkowe, ponieważ wszystkie ręcznie montuje Akira Nakai.
Klasyczne Porsche przerobione na prawdziwego potwora
W Polsce zostały zbudowane dwa egzemplarze Porsche 911 RWB. Będzie można je zobaczyć na tegorocznej edycji Verva Street Racing, która odbędzie się 17 września na Błoniach Stadionu Narodowego w Warszawie.