Sprzedawana w Europie Kia Cee'd jest przedstawicielką najważniejszego segmentu na Starym Kontynencie. Koreański producent chcąc stać się światowym liderem musi pracować nad swoim kompaktem i dlatego nowa generacja to znaczący krok naprzód.
Nowy Cee'd będzie miał nieco odważniejszą stylistykę od swojego poprzednika. Nadal nie ma co liczyć na design w stylu Renault Megane lub Opla Astry, ale nowa Kia wygląda zdecydowanie ciekawiej od nudnej pierwszej generacji. Osłona chłodnicy tego modelu to nowy znak rozpoznawczy marki, który wraz z agresywnymi przednimi światłami pokazuje, że Kia kończy prostymi liniami i delikatnymi łukami. Nowego Cee'da wyróżniają przetłoczenia na drzwiach i wyraźnie zarysowane tylne lampy.
Kia chce zerwać ze stereotypem nudnego i kiepsko wykonanego samochodu. Dzięki temu nowy Cee'd ma szansę stać się liczącym konkurentem dla tak popularnych modeli jak Volkswagen Golf, Ford Focus i Opel Astra.
sj