Kia cee'd drugiej generacji

Pierwsza generacja cee’da nie wyróżniała się niczym szczególnym. Jej nowa odsłona zyskała wyrazisty charakter i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

10 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

11 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

12 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

13 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

14 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

15 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka