WAŻNE
TERAZ

Media: Izrael zbombardował miasto w Strefie Gazy. Podali powód

Kia cee'd drugiej generacji

Pierwsza generacja cee’da nie wyróżniała się niczym szczególnym. Jej nowa odsłona zyskała wyrazisty charakter i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

/ 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

10 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

11 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

12 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

13 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

14 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

15 / 15W pogoni za sukcesem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Azjaci chcą podbić serca klientów ze Starego Kontynentu akcentując europejski rodowód auta.Najnowsza odsłona ceed'da zyskała zdecydowanie bardziej wyrazisty charakter nadwozia i szereg elementów dotychczas niedostępnych w Kii. W najbogatszej specyfikacji XL, karoserię zdobią LED-owe światła, nawet 18-calowe obręcze ze stopów lekkich i ksenonowe reflektory z systemem doświetlania w zakrętach.

Projekt deski rozdzielczej ujmuje nowoczesnością i gwarantuje użytkownikowi wysoki poziom ergonomii. Dostęp do rozmaitych pokręteł nie przysporzy nikomu bólu głowy, a centralna część delikatnie skierowana ku kierowcy nawiązuje do rasowych przedstawicieli sportowego gatunku.

Paleta jednostek napędowych ogranicza się jedynie do czterech silników. Najsłabszy motor zasilany etyliną generuje 100 koni mechanicznych, zaś najmocniejszy diesel o pojemności 1.6 litra wytwarza 128 KM. Przy szalejących cenach płynnego surowca i znacznie tańszej w zakupie wersji benzynowej, warto przyjrzeć się bliżej wariantowi 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Jego 135 KM w zupełności wystarczy do sprawnego przemieszczania się nie tylko w warunkach miejskich.

Patrząc na politykę cenową Hyundaia, możemy się spodziewać, że bliźniacza Kia wyceni kompaktowego reprezentanta na około 50 tysięcy złotych. W podstawowej odmianie nie znajdziemy klimatyzacji manualnej i szeregu innych przydatnych udogodnień, dlatego chcąc wejść w posiadanie optymalnej konfiguracji wyposażeniowej, trzeba dołożyć do powyższej wartości 10-15 tysięcy złotych. Auto pojawi się na polskim rynku już w czerwcu. Jesienią dołączy rodzinne kombi, a na początku przyszłego roku wersja trzydrzwiowa. Wraz z nią zadebiutuje także turbodoładowany motor o pojemności 1.6 litra i mocy zawierającej się w przedziale 180-200 koni mechanicznych.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła