Kevin Spacey wprowadza na rynek nowe Renault Espace
Renault zdecydowało się na zatrudnienie prawdziwej gwiazdy do kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Espace. Jest nią Kevin Spacey.
Hasło kampanii to „Make your time great”. W filmie przygotoanym na jej potrzeby Spacey opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) oraz prezentuje zalety nowego minivana Renault.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Elementem wzbogacającym akcję są trzy materiały graficzne, które przedstawiają aktora i Espace w niezwykłych miejscach. Kampania będzie prowadzona na dedykowanej modelowi stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. We Francji rozpocznie się ona 15 kwietnia, a następnie będzie wprowadzana w kolejnych krajach Europy.
Nowe Renault Espace jest dostępne w trzech wersjach napędowych – 130-, 160- i 200-konnej oraz trzech wersjach wyposażenia – Life, Zen i Initiale Paris. Ceny rozpoczynają się od 119 000 zł.
Źródło: Renault
ll/moto.wp.pl