Renault zdecydowało się na zatrudnienie prawdziwej gwiazdy do kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Espace. Jest nią Kevin Spacey.
Hasło kampanii to „Make your time great”. W filmie przygotoanym na jej potrzeby Spacey opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) oraz prezentuje zalety nowego minivana Renault.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Elementem wzbogacającym akcję są trzy materiały graficzne, które przedstawiają aktora i Espace w niezwykłych miejscach. Kampania będzie prowadzona na dedykowanej modelowi stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. We Francji rozpocznie się ona 15 kwietnia, a następnie będzie wprowadzana w kolejnych krajach Europy.
Nowe Renault Espace jest dostępne w trzech wersjach napędowych – 130-, 160- i 200-konnej oraz trzech wersjach wyposażenia – Life, Zen i Initiale Paris. Ceny rozpoczynają się od 119 000 zł.
Źródło: Renault
ll/moto.wp.pl