Kampania „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” została doceniona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014.
Projekt zdobył najwyższe wyróżnienie – platynowego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Znalazł się on również na drugim miejscu zestawienia „Best 25”. Organizatorem trwającej od lipca do grudnia 2014 r. kampanii była Fundacja PZU, a za realizację odpowiadały agencje On Boar PR i VML Poland.
Akcja „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” dotyczyła przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym. Akcja była oparta na pozytywnym przekazie i nawiązywała do miłości do bliskich. Symbolem było niebieskie serce, które miało przypominać kierowcom, by jechali bezpiecznie. Na potrzeby kampanii wyprodukowano 3 mln serc z jej tytułem. Były one dystrybuowane we wszystkich placówkach i oddziałach PZU, na autostradzie A2 oraz podczas edukacyjnych działań policji.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs branży marketingowej organizowany przez League of American Communications Professionals. Warto dodać, że to nie jedyne wyróżnienia dla kampanii PZU. W październiku ub.r. podczas 21. „Golden Drum Festival” w słoweńskim Portoroz otrzymała złotą statuetkę w kategorii zintegrowana kampania komunikacyjna, a w listopadzie została doceniona przez jury Mixx Awards otrzymując wyróżnienie w kategorii kampania wizerunkowa.
Źródło: PZU
ll/moto.wp.pl