Jeep Grand Cherokee Trailhawk. Na razie bez silnika 707 KM
Na targach w Detroit w styczniu tego roku najważniejszy człowiek w koncernie Fiat (Fiat Chrysler Automobile jest właściciele Jeepa) Sergio Marchionne potwierdził, że flagowa terenówka Jeepa - Grand Cherokee - dostanie silnik z Dodge'a Challengera Hellcata. To miałoby uczynić z nowego auta najmocniejszego seryjnego SUV-a na świecie.
FCA zarejestrował nawet w urzędzie patentowym nazwę Trailhawk, co wielu zanurzonym w temacie pasjonatom pozwoliło snuć domysły, że tak będzie się właśnie nazywał niesamowity model. Do sieci właśnie wyciekły zdjęcia i skąpe informacje o Jeepie Grand Cherokee Trailhawk, który oficjalnie zadebiutuje na nowojorskich targach motoryzacyjnych.
Niestety, nie jest to jeszcze monstrum, które zapowiedział Marchionne, na to auto przyjdzie poczekać. Tymczasem dostaliśmy samochód nieznacznie odmieniony. Trailhawk jest najbardziej terenową wersją SUV-a, będącego dla większości użytkowników autem na co dzień, a nie w teren.
Główne zmiany dotyczą przetłoczeń, nakładek i znaczków. Auto najpewniej dostanie nowe kolory lakieru, a co widać na zdjęciu, dostało już nowe opony od Goodyeara. Oczekiwanie na coś mocniejszego trwa.
MAK