Trwa ładowanie...

Jaki samochód do floty firmowej?

Jaki samochód do floty firmowej?Źródło: Materiały prasowe
d40afpy
d40afpy

Wybierając odpowiedni samochód do floty firmowej należy wziąć pod uwagę szereg czynników. Mają one wpływ zarówno na komfort pracownika jak i koszty utrzymania.

Wśród aut firmowych bardzo często można spotkać modele kombi. Warto przeanalizować sens zakupu takiego wariantu samochodu. Jeżeli przedstawiciel przedsiębiorstwa będzie woził w bagażniku powietrze, to dokładanie kilku tysięcy złotych do wersji kombi mija się z celem.

Kolejnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę, jest wyposażenie samochodu firmowego. Flota nie musi składać się z tzw. "golasów", czyli aut posiadających najbardziej podstawowe wyposażenie, jakie przewiduje katalog producenta. System audio i klimatyzacja wydają się być podstawowym standardem, gdyż pracownicy z reguły spędzają w samochodach wiele godzin, zatem należy im zapewnić względny komfort podróży. Nie warto też oszczędzać na systemach, które podnoszą bezpieczeństwo. Ewentualny wypadek może za sobą nieść wiele przykrych konsekwencji.

W powszechnej opinii utarło się, że auto firmowe musi być napędzane silnikiem wysokoprężnym. Stwierdzenie to nie jest tak jednoznaczne, głównie z uwagi na zacieranie się cen oleju napędowego i benzyny oraz coraz bardziej skomplikowaną budowę aut z dieslem pod maską. W tym miejscu należy wziąć pod uwagę charakter użytkowania samochodu - jeżeli pracownik będzie pokonywał znaczne dystanse, głównie na trasie, to inwestycja w silnik wysokoprężny opłaci się ze względu na niskie spalanie. W przypadku pojazdów kadry kierowniczej, która przeważnie pokonuje znacznie mniej kilometrów, sensownym wyborem będzie "benzyniak".

Źródło: Mototarget.pl

d40afpy

ll

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj