Jaguar F-Pace - SUV z klasą

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce - F-Pace. Czy aby nie za późno?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

/ 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

10 / 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

11 / 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

12 / 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

13 / 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

14 / 14Jaguar F-Pace 3.0 TD V6

Obraz
© WP

Jaguar do tej pory nie przejmował się trendami. Produkował duże i paliwożerne limuzyny. Klienci nie pozostawali dłużni i nie przejmowali się za bardzo Jaguarem. Teraz ma się to zmienić. Po 80 latach od powstania marki, na rynek wjechał pierwszy SUV z drapieżnym kotem na masce. Czy aby nie za późno? Jaguar gra w tej samej lidze co BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC i Porsche Macan. F-Pace jest jednak nieco większy od rywali i wprowadza do dość konserwatywnego segmentu sporo świeżości. Może lepiej powiedzieć, klasy, bo elegancji SUV-owi Jaguara odmówić nie można. Sylwetkę podkreśla długa maska, nisko osadzony dach i pionowo opadająca pokrywę bagażnika. Trochę jak w coupe, ale bez przesady. To nie małe BMW X6 ani Infiniti QX70. Bardziej elegancki i funkcjonalny SUV. Smaku dodają w pełni LED-owe reflektory, lotka na tylnej szybie, niewielka powierzchnia szyb bocznych (podobny patent jak w Range Roverze Evoque) i aż 22-calowe koła w najwyższej konfiguracji.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3