IAA 2015: Alfa Romeo, Fiat i Lancia

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

/ 9Włoskie magnesy

Obraz
© Tomasz Budzik

Na stoiskach tych trzech marek koncernu Fiata gwiazdami były: Alfa Romeo Giulia, Fiat 500 oraz Lancia Ypsilon. Pierwszy z tych samochodów jest sportowym sedanem, który pod względem osiągów może konkurować z BMW spod znaku M czy Audi z serii S. Wszystko dzięki obecnemu w odmianie Quadrifoglio Verd doładowanemu silnikowi V6 o pojemności 3 litrów. Opracowana przez Ferrari jednostka generuje 510 KM mocy i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to ważącemu 1524 kg samochodowi przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Na legendarnej, dwudziestokilometrowej, północnej pętli toru Nurburgring Alfa Romeo osiągnęło czas o 13 sekund lepszy niż wynik BMW M4, o 19 sekund krótszy od Audi RS4 i o 23 sekundy pokonało Mercedesa C63 AMG. Wszystko dzięki zawieszeniu zaczerpniętemu od Maserati.

Stoiska marek koncernu Fiata to nie tylko sportowe geny Giulii. Na wystawie Fiata odwiedzających przyciągał odnowiony model 500. Samochód występował w wersji z zamkniętym i otwartym nadwoziem. Gwiazdą stoiska Lancii był odświeżony model Ypsilon. Trzeba przyznać, że produkowany w Polsce samochód może pochwalić się zaskakująco dobrymi materiałami we wnętrzu.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro