Na berlińskim Automobilforum modelka Heidi Klum i piosenkarz Seal ogłosili rozpoczęcie trzyletniej współpracy z Grupą Volkswagen. Ich pierwszym wspólnym przedsięwzięciem będzie udział w kampanii reklamowej wchodzącego na rynek Tiguana.
Kampania będzie składać się z reklam w prasie oraz telewizyjnych klipów, które zamieszczane będą na oficjalnej stronie internetowej Volkswagena. Para poprowadzi też konferencję dla dealerów w Andaluzji.
Seal z Grupą Volkswagen współpracuje już od dłuższego czasu. Wszystko zaczęło się od premiery nowego modelu Passata w Hamburgu (luty 2005). Dwa lata później Seal pojawił się też na targach motoryzacyjnych w Detroit, a także w Las Vegas na prezentacji Audi R8. Oprócz tego, wziął udział w sesji zdjęciowej modelu Audi A5.
Związek Heidi Klum z samochodami Volkswagena trwa jeszcze dłużej. Już jako mała dziewczynka, Heidi jeździła po mieście ze swoim tatą w furgonetce VW. Dziś wspomina: „Kiedyś jeździliśmy na wakacje garbusem kabrioletem. Mamy go do dziś. Ma wyjątkowy kolor: jest bursztynowo - złoty.” Sama Klum uwielbia następcę garbusa, czyli model New Beetle (w jej garażu przy posiadłości w Los Angeles, stoją dwa takie pojazdy). Jej rodzina jest jednak tak duża, że obecnie wszyscy podróżują wyłącznie osobową wersją modelu Transporter T5.
Oboje twierdzą, że współpraca z firmą Volkswagen była świetną zabawą, razem stanowili zgrany zespół i czekają na więcej wspólnych projektów z firmą.
Źródła: Samar, Volkswagen newsletter 09