Harley-Davidson Sportster Forty-Eight

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Marek Wieliński

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Marek Wieliński

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

/ 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

10 / 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

11 / 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

12 / 12Powrót do przeszłości

Obraz
© Szymon Jasina

Moda na produkty nawiązujące stylistycznie do tych powstających przed laty jest szczególnie widoczna na rynku motocykli. To właśnie dla wielbicieli takiego stylu powstał Harley-Davidson Sportster Forty-Eight. Popularny model w wersji "na lata 40." spodoba się wszystkim, którzy tęsknią za przeszłością.

Harley-Davidson to marka bardzo klasyczna, która lubi trzymać się starych i sprawdzonych rozwiązań. Dlatego też amerykański producent z łatwością odnajduje się w tworzeniu motocykli stylizowanych na modele sprzed lat. O konserwatywnym podejściu do tematu powinien świadczyć sam fakt, że seria Sportster produkowana jest nieprzerwanie od lat 50. Z tego powodu cały projekt modelu Forty-Eight prezentuje się spójnie i bardzo dobrze.

Sportster Forty-Eight otrzymał silnik Evolution 1202 cm3. Klasyczna dla amerykańskiego producenta jednostka V2 jest prawdziwym sercem, które charakteryzuje ten motocykl. Już od wolnych obrotów pracuje mocno, mechanicznie. Wibracje wyraźnie potwierdzają, że mamy pod sobą proste urządzenie, które myśli o pracy, a nie o wygodzie i kulturze. Całość podkreśla głośny bulgot dobiegający z rozgrzanego podwójnego wydechu

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka