Goodyear, Dunlop oraz Dębica otrzymały tytuł Superbrands 2014/2015. Jest to wyróżnienie dla najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.
Tytuł został przyznany w kategorii „Motoryzacja - opony i części samochodowe. Oprócz odznaczenia Superbrands 2014/2015 dla tych trzech marek sama Dębica otrzymała również wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015, czyli specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie rodzimym markom. Tytuł ten otrzymuje nie więcej niż 10 firm w każdej kategorii.
- Od lat marki Grupy Goodyear Polska znajdują się w gronie tych najbardziej cenionych i najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów. Bardzo nas to cieszy, tym bardziej, że – jak pokazują badania Superbrands - klienci chętnie polecają nasze produkty, czyli darzą je dużym zaufaniem - powiedział dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie, Łukasz Tłuchowski.
Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów - badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 000 polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Zrealizowane badania pozwoliły ocenić m. in. znajomość marki w danej kategorii, a także skłonność do jej polecenia.
< br> Przyznająca tytuły międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD od 10 lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne na rynku firmy.
Źródło: Goodyear
ll/moto.wp.pl