Trwa ładowanie...

Goodyear, Dunlop i Dębica wśród najsilniejszych marek

Goodyear, Dunlop i Dębica wśród najsilniejszych marekŹródło: Materiały prasowe
d258bat
d258bat

Goodyear, Dunlop oraz Dębica otrzymały tytuł Superbrands 2014/2015. Jest to wyróżnienie dla najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Tytuł został przyznany w kategorii „Motoryzacja - opony i części samochodowe. Oprócz odznaczenia Superbrands 2014/2015 dla tych trzech marek sama Dębica otrzymała również wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015, czyli specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie rodzimym markom. Tytuł ten otrzymuje nie więcej niż 10 firm w każdej kategorii.

- Od lat marki Grupy Goodyear Polska znajdują się w gronie tych najbardziej cenionych i najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów. Bardzo nas to cieszy, tym bardziej, że – jak pokazują badania Superbrands - klienci chętnie polecają nasze produkty, czyli darzą je dużym zaufaniem - powiedział dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie, Łukasz Tłuchowski.

Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów - badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 000 polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Zrealizowane badania pozwoliły ocenić m. in. znajomość marki w danej kategorii, a także skłonność do jej polecenia.
< br> Przyznająca tytuły międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD od 10 lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne na rynku firmy.

d258bat

Źródło: Goodyear

ll/moto.wp.pl

d258bat
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d258bat
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj