Golf GTI DSG kontra Golf GTD DSG

None

Obraz

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 325 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 325 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 325 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 325 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 325 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

/ 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

10 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

11 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

12 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

13 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

14 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

15 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

16 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

17 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

18 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

19 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

20 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

21 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

22 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

23 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

24 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

25 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

26 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

27 / 27Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

GOLF VI GTI DSG SILNIK:benzynowy o pojemności 1.984 ccm, R4 z turbosprężarką, moc 210 KM od 5.300 do 6.200 obr./min oraz maks. moment 280 Nm od 1.700 do 5.200 obr./min.
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 6,9 s, V-max 240 km/h (238 km/h)
CENA: od 104.320 zł, model testowany ok. 120.000 zł

GOLF VI GTD DSG SILNIK: diesel o pojemności 1.968, R4 z turbosprężarką, moc 170 KM przy 4.200 obr./min oraz maks. moment 3250 Nm od 1.750 obr./min do 2.500 obr./min
NAPĘD: na przednie koła, skrzynia biegów DSG 6-stopniowa
OSIĄGI: 0-100 km/h w 8,1 s, V-max 220 km/h
*CENA: *od 108.220 zł, model testowany ok. 125.000 zł

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne