Ford Mondeo

Gdy Daniel Craig w 2006 debiutował w roli agenta 007, wraz z nim na szklanym ekranie pojawiła się zapowiedź najnowszej generacji Mondeo. Casino Royale okazało się finansowym strzałem w dziesiątkę, a Ford rok później oficjalnie zadomowił się w cennikach, od razu stając się równie spektakularnym hitem. Opływowa linia nadwozia połączona z dobrymi właściwościami jezdnymi i szeroką możliwością konfiguracji, przypadła do gustu nie tylko flotowcom, lecz również klientom indywidualnym

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

/ 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

10 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

11 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

12 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

13 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

14 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

15 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

16 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

17 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

18 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

19 / 19Bond by nie pogardził

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Mondeo na rynku amerykańskim w obecnym wcieleniu znane jest już od kilkunastu miesięcy. Mimo, późniejszego wprowadzenia na Stary Kontynent, producent deklaruje, że to najbardziej zaawansowany technologicznie model w aktualnej ofercie. Zamówienia już można składać, a pierwsze egzemplarze pojawią się w salonach sprzedaży już za kilka tygodni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom europejskich klientów, przygotowano też wersję kombi i szereg nowych silników cechujących się niższym zapotrzebowaniem na paliwo i lepszą elastycznością. Ma wszelkie argumenty, by odnieść spektakularny sukces. Wygląda nowocześnie, a przy tym zachowuje świetne proporcje. Zbudowany został na nowej, globalnej płycie modułowej C/D i występuje w trzech odmianach: sedan, hatchback i kombi. Wśród klientów flotowych najczęściej spotkamy zapewne rodzinną wersję, a klienci indywidualni wybiorą funkcjonalną karoserię 5-drzwiową. Ma 487 centymetrów długości, 185 szerokości i 148 wysokości. Charakterystyczny przód stanie się znakiem rozpoznawczym tego
modelu z ogromnym grillem nieśmiało nawiązującym do Aston Martina i LED-owym oświetleniem z funkcją aktywnego podążania za torem jazdy. Zgrabnie wkomponowane diody dodają swoim designem nieco agresywnego wydźwięku. Dzięki dość dynamicznie opadającej linii dachu, profil sugeruje podobieństwo do modnych ostatnio 4-drzwiowych coupe. Tył natomiast to delikatnie zmodernizowany obraz poprzednika. Skoro użytkownikom się podobał, to po co wprowadzać gruntowne zmiany?

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła