Ford Grand Tourneo Connect

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

/ 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

10 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

11 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

12 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

13 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

14 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

15 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

16 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

17 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

18 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

19 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

20 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

21 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

22 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

23 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

24 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

25 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

26 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

27 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

28 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

29 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

30 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

31 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

32 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

33 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

34 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

35 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

36 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

37 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

38 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

39 / 39Praktyczny i większy niż SUV

Obraz
© WP.PL

Z dostawczaka zrobili osobówkę. Czy takie samochody mają sens? Jasne, że tak! Jeśli masz dużą rodzinę lub wielu przyjaciół, prowadzisz aktywny tryb życia, potrzebujesz przewieźć wiele osób lub wiele sprzętu - albo towaru i ludzi, gdy prowadzisz formę? W każdym z tych przypadków to samochód dla ciebie. Przestronniejszy niż SUV.

Wersja Grand Tourneo Connect może się pochwalić przesuwanymi i chowanymi w podłogę fotelami ostatniego rzędu oraz najszerszymi w tej klasie przesuwnymi drzwiami. Ponadto, umożliwia transport nawet trzymetrowych przedmiotów.

* FORD GRAND TOURNEO CONNECT: JESTEŚ ZA CZY PRZECIW? * Pod maską diesel 1.6 o mocy 115 KM i maksymalnym momencie 270 Nm. Rozpędza Grand Tourneo do setki w 14.1 s. Prędkość maksymalna to 165 km/h.

Za rozsądną cenę dostaniemy hiperprzestronne wnętrze i nowoczesne rozwiązania. W wersji podstawowej ten samochód kosztuje 98 277 zł. Wersja testowana to już 105 621 zł, bo ma trzeci rząd siedzeń i może nią podróżować wygodnie 7 osób. W wyposażeniu kamera i czujniki parkowania oraz rozbudowane audio z sytemem SYNC ze sterowaniem głosowym.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka