Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Opel Corsa 1.0 Turbo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

Piotr Mokwiński/ll/moto.wp.pl

/ 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

10 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

11 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

12 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

13 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

14 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

15 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

16 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

17 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

18 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

19 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

20 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

21 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

22 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

23 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

24 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

25 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

26 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

27 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

28 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

29 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

30 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

31 / 31Mieszczuchy z doładowaniem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na downsizing nie ustaje. Jak pokazują kolejne jednostki napędowe wprowadzane do miejskich samochodów, ma się wręcz świetnie. Na przykładzie Fiesty i Corsy postaramy się odpowiedzieć, czy połączenie litrowego silnika z turbodoładowaniem ma sens. Oba generują znacznie ponad 100 koni mechanicznych, moment obrotowy przekazują na przednie koła za pośrednictwem manualnej przekładni i gwarantują osiągi na poziomie sportowych kompaktów z połowy lat 90.

Corsa i Fiesta znajdują się w czołówce rankingu sprzedaży na Starym Kontynencie od wielu lat. Zdobią krajobraz miast także i w Polsce, gdzie klienci często je wybierają. Nadwozie Opla mierzy 402 cm długości i 148 wysokości. Konserwatywnie zaprojektowaną karoserię zdobią LED-y do jazdy dziennej, 16-calowe, opcjonalne koła aluminiowe oraz przyciemnione szyby boczne i biksenonowe, także dostępne za dopłatą reflektory.

* PRZECZYTAJ PEŁNE PORÓWNANIE TYCH SAMOCHODÓW * Piotr Mokwiński/ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła