Flagowy salon Peugeot na Polach Elizejskich w nowej odsłonie
Po 5-letnim remoncie flagowy salon Peugeot Avenue mieszczący się przy paryskich Polach Elizejskich ukazuje swoje nowe oblicze. Obiekt jest corocznie odwiedzany przez ponad 2,5 mln osób.
Przebudowa otwartego w 2000 r. salonu ma poprawić wizerunek marki. Zwiedzających wita nowa, otwierająca się na ulicę elewacja z przyciemnianą, witryną w kolorach czarnym i niebieskim. Wyłania się z nich stylizowana paszcza biegnącego lwa.
Wnętrze Peugeot Avenue liczy 300 m kw. i jest pełne ostrych kątów, czystych linii, geometrycznych form i punktów świetlnych. Nowy wystrój podkreśla muskularne kształty eksponowanych tu samochodów koncepcyjnych oraz flagowych modeli francuskiego producenta. Koncepcja wnętrza została zaproponowana przez założyciela agencji Bloom Room, Marca Ange`a.
Odwiedzający mogą poznać markę dzięki interaktywnym instalacjom, doświadczeniom oraz zabawom dydaktycznym. - To wizerunkowe miejsce nie będzie jedynym tego typu na świecie. Podobne pojawi się w Chinach, na jednym z naszych głównych rynków zbytu. Obiekt o powierzchni 1 600 m kw. powstanie w Pekinie, niedaleko planu Tian`anmen.
Źródło: Peugeot
ll/moto.wp.pl