Trwa ładowanie...

Fiat Panda III: prezentacja na Stadionie Narodowym

Fiat Panda III: prezentacja na Stadionie NarodowymŹródło: zdjęcie producenta
d40afpy
d40afpy

Motoryzacyjny hit w nowej odsłonie pojawił się w Polsce. Mało tego, wjechał tam, gdzie niebawem bić będzie sportowe serce Europy.

Tania, stosunkowo wygodna i oszczędna – taka była druga generacja Pandy. Nadgryziona zębem czasu konstrukcja musiała jednak odejść do lamusa i choć jeszcze zjeżdża z taśmy produkcyjnej, Fiat postanowił oddać w ręce klientów nową, trzecią odsłonę tego modelu. Panda trzeciej generacji trafiła do Polski i została zaprezentowana na Stadionie Narodowym. Była to pierwsza motoryzacyjna prezentacja w miejscu, mającym być chlubą wszystkich Polaków. Warto przy tym wspomnieć o tym, że w przeciwieństwie do drugiej, trzecia generacja Pandy nie jest produkowana nad Wisłą. Jej wytwarzanie powierzono włoskim pracownikom. Czy ten fakt sprawi, że nasi rodacy z mniejszą chęcią będą sięgać po włoską propozycję, przedkładając ponad nią chociażby Volkswagena Polo?

To się okaże. A jaka jest nowa generacja włoskiego malucha? Wyróżnia się nowocześniejszą stylistyką, obiecuje większą wygodę, a na dodatek niewiele kosztuje. Nadwozie urosło w każdym wymiarze. W stosunku do poprzedniczki, nowy model wydłużył się o 11 cm, poszerzył o 5 cm i zyskał na wysokości 1 centymetr. Do tego oferuje szeroki wachlarz konfiguracji stylistycznej. Możemy przebierać w 10 kolorach karoserii, kilku wzorach felg z lekkich stopów i kołpaków zakładanych na stalowe obręcze, jak i lawirować między czterema różnymi wystrojami wnętrza.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Po zajęciu miejsca wewnątrz auta, nietrudno spostrzec się w wyraźnej poprawie materiałów wykończeniowych. Nieco nadmuchana sylwetka wespół ze zwiększonymi wymiarami zaowocowały dobrym wykorzystaniem wewnętrznej przestrzeni. Czwórka dorosłych zmieści się bez większego trudu, zaś ich ekwipunek może wypełnić 225-260-litrowy bagażnik (pojemność zależna od
ustawienia siedziska kanapy).

d40afpy

Kierowca może dysponować jedną z aż czterech jednostek napędowych. Trzy z nich produkowane są w Bielsku-Białej. W pierwszej kolejności trafi do klientów turbodoładowany TwinAir oraz diesel wspomagany turbosprężarką znany z innych modeli Fiata.

Nowa Panda to dopracowana i bardzo komfortowa konstrukcja świetnie nadająca się do miasta. Przypadnie do gustu większości niezdecydowanych klientów i pozwoli podtrzymać wysoką pozycję Fiata w segmencie aut miejskich.

Niebawem w naszym serwisie znajdziecie więcej zdjęć z prezentacji Fiata Pandy.

tb/

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj