Trwa ładowanie...
31-01-2014 14:18

Fiat i Chrysler przyjmują nowe logo

Fiat i Chrysler przyjmują nowe logoŹródło: Zdjęcie producenta/Fiat Chrysler Automobiles
d42rjeo
d42rjeo

Po okresie współistnienia dwóch logo marek umieszczonych obok siebie, Fiat oraz Chrysler zaprezentowały wspólny znak.

Jego projekt został stworzony przez RobilantAssociati i wychodzi od określenia odrębnej koncepcji strategicznej w oparciu o którą tworzona jest nazwa, logo, "housestyle" i cała identyfikacja firmy.

Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów - F oznacza solidność, C - koło i ruch zaś A - energię i rozwój.

Użycie skrótu ma pomóc rozluźnić związki z przeszłością bez odcinania się od korzeni, a jednocześnie odzwierciedlać globalny zasięg działalności Grupy. Stosowanie nowego logo ma się rozpocząć najszybciej jak to możliwe, jeszcze przed zakończeniem procesu reorganizacji nowej firmy.

Źródło: Fiat Chrysler Automobiles

ll/moto.wp.pl

d42rjeo
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d42rjeo
Więcej tematów