Das WeltAuto kontynuuje szeroką obecność w ramach serwisu Otomoto.pl
Marka Das WeltAuto należąca do koncernu Volkswagen to lider na polskim rynku, oferujący program odkupu i sprzedaży samochodów używanych, działający przy salonach dealerskich marek: Volkswagen, SEAT, Škoda oraz Volkswagen Samochody Użytkowe.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Bazując na wynikach uzyskanych w 2018 roku, Das WeltAuto podjęło decyzję o kontynuacji współpracy z serwisem Otomoto. W tym roku, oprócz dedykowanego filtra wyszukiwania (pt. „Oferty z programu aut używanych”) i brandingu ogłoszeń swoich dealerów w serwisie, kampania rozszerzona jest o komunikację w Social Mediach (Facebook, Instagram, YouTube) i działania PR.
Całość została wsparta tradycyjną kampanią reklamową w ramach Otomoto.pl i OLX.pl. Dzięki holistycznej obecności w serwisach oraz wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji i zaawansowanych metod analizy behawioralnej, marka ma szanse dotrzeć do każdego użytkownika, który w czasie rzeczywistym znajduje się w procesie zakupowym używanego samochodu osobowego.
Uzupełnieniem powyższych działań natywno – reklamowych jest dedykowany cykl szkoleń z marketingu internetowego oraz efektywnych technik sprzedaży samochodów dla wszystkich 75 dealerów Das WeltAuto.
Za kampanię odpowiedzialni są: Rajmund Nowacki (marka Das WeltAuto), Magdalena Dąbrowska i Maria Bonarowska (dom mediowy PHD Media Direction). Po stronie serwisu Otomoto w działania zaangażowani są Agnieszka Czajka, Piotr Kowalczyk oraz Tomasz Sułkowski, a za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Chapter1.
W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów. Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.