Trwa ładowanie...

Dacia na 5 miejscu w sondażu ADAC!

Dacia na 5 miejscu w sondażu ADAC!
d1n48ni
d1n48ni

Pierwszy raz w zestawieniu i od razu sukces! Dacia znalazła się na piątym miejscu w sondażu zadowolenia niemieckich klientów, publikowanym przez znany automobilklub ADAC.

W najnowszym rankingu zadowolenia niemieckich kierowców, który został przygotowany przez ADAC, Subaru obroniło pierwsze miejsce, wyprzedając Jaguara i Porsche. Uwagę wielu specjalistów zwrócił jednak sukces marki Dacia, która po raz pierwszy została oceniona w tym badaniu i od razu wskoczyła na piąte miejsce, zyskując łącznie notę "bardzo dobrą". To potwierdza, że niemieccy klienci są na 100% zadowoleni z zakupu Logana lub Sandero.

Ranking ADAC 2008, obejmujący w sumie 32 marki samochodowe, powstał na podstawie opinii zebranych wśród około 43 tys. osób, które poproszono o ocenę swojego auta oraz jakości obsługi serwisowej w skali od 1 (najwyższa nota) do 5 (najniższa). Nad Renem Dacię reprezentuje obecnie około 300 punktów dealerskich.

Żadna inna marka na rynku niemieckim nie ma aktualnie w ofercie kombi (Logan MCV), kosztującego tylko 8 400 EUR (ok. 35 000 zł). Co więcej, importer rywalizuje z Ładą o tytuł najtańszego auta zasilanego autogazem, oferując Sandero 1.4 MPI LPG za 10 000 EUR (ok. 41 700 zł). Dealerzy mający w swojej ofercie auta Dacii podkreślają, że mogą teraz zdobywać w Niemczech nowych klientów, do których nie byli w stanie wcześniej trafić z marką Renault.

d1n48ni

* * Potwierdzeniem sukcesu Dacii w Niemczech są również aktualne wyniki sprzedaży na tym rynku. I tak w listopadzie należąca do grupy Renault marka wywodząca się z Rumunii zwiększyła wolumen o prawie 23%, natomiast narastająco od początku roku jest to wzrost o ponad 45%. Dacia weszła ze swoją ofertą na rynek niemiecki w czerwcu 2005.

Rafał Żaglewski

Źródło: Samar.pl

d1n48ni
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n48ni
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj