Chrysler
Kolejny z motoryzacyjnej trójcy - Chrysler - również nie ograniczał się do sektora samochodowego.
Na celowniku firmy z Auburn Hills znalazł się przemysł lotniczy, a później kosmiczny. W latach 50. XX wieku, we współpracy z Pentastar i z błogosławieństwem prezydenta Harry'ego Trumana, koncern zajął się produkcją silników rakietowych Redstone. Wykorzystywane były do napędu statków Mercury oraz Saturn. Poleciały także z kosmonautami na księżyc w misji Apollo.
W czasie II wojny światowej firma zajęła się produkcją czołgów. To z jej zakładów wyjechały m.in. Sherman, Pershing i M3. Po wojnie przemysł zbrojeniowy bynajmniej nie został porzucony. Czołg M1 Abrams, będacy w użyciu sił zbrojnych USA do tej pory, to także produkt z logo działu Chrysler Defense. Koncern lubił także uprzyjemniać wypoczynek swoim klientom. W katalogach firmy z lat 60. pojawiły się... żaglówki. Łodzie Chryslera były produkowane i sprzedawane do lat 80. Firma wytwarzała kadłuby i silniki, wykorzystując np. materiały jakich używała przy wytwarzaniu rakiet Lonestar (włókna szklane). W latach 70. łodzie Chryslera były jednymi z popularniejszych na rynku USA. Dział został sprzedany na początku lat 80. firmie Texas Marine Inc.