Wiceprezes Dodge’a, Tom Tremont powiedział, że jeśli rynek rozwijać się będzie wedle dzisiejszych oczekiwań, to jego firma najprawdopodobniej podejmie produkcję mniejszych modeli, których prekursorem mógłby być studyjny model Hornet.
Studyjny Hornet został zaprojektowany z myślą o Europie, choć nie wyklucza się, że w razie podjęcia produkcji trafiłby również na rynek północnoamerykański. Zaprezentowany w Genewie model studyjny miał 3,85 m długości, 1,93 m szerokości i 1,57 m wysokości. Auto napędzane było turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra i mocy 160 KM. Jeśli auto produkowane byłoby na potrzeby rynku europejskiego, z pewnością oferowane byłoby z silnikiem wysokoprężnym – być może pochodzącym od firmy, we współpracy z którą Dodge chciałby produkować Hornety. Wymienia się w tym kontekście Volkswagena i Mitsubishi.