Chevrolet: w Polsce już przed wojną

None

Obraz

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

tb/

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

/ 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

10 / 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

11 / 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

12 / 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

13 / 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

14 / 14Polskie reklamy motoryzacyjne w stylu art deco

Obraz
© zdjęcie producenta

Wraz z rozpoczęciem funkcjonowania warszawskiej montowni Chevroleta w połowie 1928 roku, ruszyła prawdziwa machina reklamowa. Formy jej działania były wzorowane na amerykańskich, ale starannie i wnikliwie zaadaptowane do polskich realiów społecznych i kulturowych.

Cztero- i sześciocylindrowe modele Chevroleta z lat dwudziestych nie miały sobie równych pod względem osiągów. Przekonywały o tym liczne reklamy tych samochodów z najróżniejszych czasopism i prasy codziennej.

Chevrolet zapoczątkował na polskim rynku nowoczesną reklamę samochodów. Od lat dwudziestych wielokrotnie prowadził duże kampanie reklamowe we wszystkich głównych prasowych tytułach, przy czym każda reklama była indywidualnie przygotowywana: dla czytelników czasopism codziennych, społecznych lub kulturalnych.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy