Trwa ładowanie...
24-07-2013 14:01

Chevrolet rusza z kolejnym etapem swojej kampanii

Chevrolet rusza z kolejnym etapem swojej kampaniiŹródło: Materiały prasowe
d3e4n0p
d3e4n0p

Chevrolet rusza z kolejną odsłoną kampanii "Captiva Life Test". Krótkie filmy prezentują możliwości samochodu w niecodziennych sytuacjach.

Kampania prowadzona jest przy wykorzystaniu serwisu YouTube. Pierwsza seria filmów prezentujących możliwości nowej Captivy dotarła do ponad 200 mln osób i wygenerowała ponad 5 mln wyświetleń. Krótkie produkcje osadzają samochód w zaskakujących i zabawnych sytuacjach.

Twórcami filmów są m. in. najpopularniejsza na świecie platforma internetowa o tematyce - DigitalRevTV oraz Secretos de Chicas, młoda Hiszpanka, która dzieli się swoimi odkryciami z dziedziny makijażu i stylizacji siedząc na fotelu pasażera w Captivie.

W kolejnym filmie Brett Domino pokieruje Captivą za pomocą instrumentów muzycznych, zas MOFILM zorganizuje 24-godzinne wyzwania z modelem w roli głównej w całej Europie.

Źródło: Chevrolet

ll/moto.wp.pl

d3e4n0p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3e4n0p
Więcej tematów