Chevrolet rusza z kolejnym etapem swojej kampanii
Chevrolet rusza z kolejną odsłoną kampanii "Captiva Life Test". Krótkie filmy prezentują możliwości samochodu w niecodziennych sytuacjach.
Kampania prowadzona jest przy wykorzystaniu serwisu YouTube. Pierwsza seria filmów prezentujących możliwości nowej Captivy dotarła do ponad 200 mln osób i wygenerowała ponad 5 mln wyświetleń. Krótkie produkcje osadzają samochód w zaskakujących i zabawnych sytuacjach.
Twórcami filmów są m. in. najpopularniejsza na świecie platforma internetowa o tematyce - DigitalRevTV oraz Secretos de Chicas, młoda Hiszpanka, która dzieli się swoimi odkryciami z dziedziny makijażu i stylizacji siedząc na fotelu pasażera w Captivie.
W kolejnym filmie Brett Domino pokieruje Captivą za pomocą instrumentów muzycznych, zas MOFILM zorganizuje 24-godzinne wyzwania z modelem w roli głównej w całej Europie.
Źródło: Chevrolet
ll/moto.wp.pl