Chevrolet ogłosił, że rozpocznie czteroletnią współpracę z klubem Liverpool FC. W jej ramach amerykański producent zostanie Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu.
Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2015/16 rozgrywek piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League oraz innych europejskich rozgrywek. W ramach współpracy logo marki Chevrolet będzie widoczne na stadionie klubu - Anfield, marka będzie promowana w drukowanych i cyfrowych publikacjach, a także na fanpage'ach klubu, zawodnicy klubu wezmą też udział w przedsięwzięciach promujących markę.
Chevrolet jest również oficjalnym sponsorem niezwykle popularnego przedsezonowego turnee klubu po Ameryce Północnej, w ramach którego w 21 lipca Liverpool FC rozegrał już pierwsze spotkane sparingowe z Toronto FC. 26 lipca w Fenway Park w Bostonie Liverpool zagra z włoskim klubem AS Roma, natomiast 28 lipca angielscy piłkarze zmierzą się ze swoimi rywalami z Premier League - klubem Tottenham Hotspur. Spotkanie odbędzie się w Baltimore.
- Fani klubu Liverpool z całego świata słyną z dozgonnej miłości do swojej drużyny - powiedział Chris Perry, wiceprezes Chevroleta ds. globalnego marketingu. - Nasza współpraca z Liverpool FC wykracza więc poza granice tradycyjnego sponsoringu i obejmuje również interakcję z fanami. Postaramy się angażować ich w całe przedsięwzięcie.
- Marka Chevrolet, podobnie jak nasz klub, ma długą i bogatą historię, a nasze nowe partnerstwo pokazuje międzynarodowy potencjał Liverpoolu - mówi Ian Ayre, dyrektor zarządzający klubu Liverpool FC. - Partnerstwo z tak uznaną marką, jaką jest Chevrolet, przyczyni się do rozwoju naszego klubu i zapewni mu sukces, zarówno na boisku, jak i poza nim. Rozpoczęliśmy współpracę z Chevroletem, aby zaangażować naszych fanów, którzy są jednymi z najbardziej oddanych i wyedukowanych kibiców na świecie.
ml/sj/