Chevrolet Cruze zadebiutuje w wersji kombi

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

Chevrolet Cruze kombi zadebiutuje na początku marca 2012 podczas osiemdziesiątego drugiego Salonu Samochodowego w Genewie. Najnowsza wersja kombi uzupełni gamę modelową najpopularniejszego Chevroleta, obejmującą obecnie wersje sedan i hatchback, które od momentu premiery rynkowej w 2009 r. sprzedały się łącznie w liczbie ponad miliona sztuk na całym świecie.

Wersja kombi ewidentnie nawiązuje stylem do pozostałych wariantów bestsellerowego Chevroleta Cruze. Stylistykę nadwozia definiuje zwężająca się ku tyłowi linia dachu ozdobionego standardowymi relingami, które zwiększają walory użytkowe auta i dodają mu charakteru.

Chevrolet Cruze kombi ma 4 675 mm długości, czyli jest dłuższy od wersji hatchback (4 510 mm) i sedan (4 597 mm). Pojemność bagażnika mierzona do linii szyb wynosi 500 litrów, natomiast po złożeniu tylnych siedzeń pojemność wzrasta do blisko 1 500 litrów (mierzona do linii dachu).

- Cruze kombi będzie konkurował w bardzo ważnym segmencie rynkowym. Samochód ma wszystkie cechy, które pozwolą mu spełnić oczekiwania europejskich kierowców pod kątem stylistyki, dynamicznych właściwości jezdnych, przestronności i oszczędności paliwa - powiedziała Susan Docherty, prezes i dyrektor zarządzająca Chevrolet Europe.

W roku 2012 we wszystkich wersjach Chevroleta Cruze zostaną wprowadzone zmiany stylistyczne nadwozia i wnętrza. Z zewnątrz samochód będzie się wyróżniał przeprojektowanym pasem przednim, zmodyfikowanymi kloszami reflektorów i światłami przeciwmgielnymi oraz nowymi obręczami kół. W kabinie pasażerskiej pojawi się z kolei udoskonalona konsola centralna.

Latem 2012 roku we wszystkich wersjach Chevroleta Cruze oferowana będzie pełna gama nowych silników. Oprócz dostępnych obecnie jednostek benzynowych 1,6 l i 1,8 l ofertę uzupełni turbodoładowany silnik benzynowy 1,4 l, nowy diesel 1,7 l oraz unowocześniona jednostka wysokoprężna 2,0 l. Standardem w silniku benzynowym 1,4 l oraz jednostkach wysokoprężnych 1,7 l i 2,0 l będzie technologia start-stop. Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 5.

sj

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła