Trwa ładowanie...
Jaguar
25-01-2012 13:30

Brytyjskie marki coraz popularniejsze w Polsce

Brytyjskie marki coraz popularniejsze w PolsceŹródło: zdjęcie producenta
d4chpks
d4chpks

JLR Polska - generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover na Polskę - w 2011 roku odnotował znaczące wzrosty sprzedaży. W przypadku marki Jaguar sprzedaż wzrosła o 9,5 proc., natomiast sprzedaż samochodów Land Rover - o 9,7 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.

W przypadku marki Land Rover największą popularnością cieszył się Land Rover Freelander 2. W 2011 roku firma sprzedała w Polsce 215 egzemplarzy tego modelu. Zupełnie nowy Range Rover Evoque wprowadzony do sprzedaży w połowie roku znalazł w Polsce 171 nabywców.

Nowy Jaguar XJ - flagowa limuzyna marki wprowadzona do sprzedaży w 2010 roku - znalazł 42 nabywców, o 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Niesłabnącym uznaniem klientów cieszy się Jaguar XF, którego sprzedaż wyniosła 99 egzemplarzy. Model po faceliftingu został zaprezentowany w połowie 2011 roku.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Samochody marek Jaguar i Land Rover jako jedyne w segmencie premium dostępne są w ofercie z 5-letnią gwarancją w cenie. Dodatkowo w 2011 roku firma JLR Polska przygotowała po raz pierwszy cennik złotówkowy na wszystkie modele, co przyczyniło się to do stabilizacji cen na poziomie atrakcyjniejszym od bieżącego kursu euro.

Biorąc pod uwagę, jeszcze nie tak dawne, problemy sprzedażowe tych brytyjskich marek, ich ceny oraz popularność w Polsce, to zeszłoroczna sprzedaż plasuje się na naprawdę znakomitym poziomie.

d4chpks
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4chpks
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj