BMW R 1200 GS Adventure

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

/ 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

10 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

11 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

12 / 12Dotrzeć wszędzie

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy R 1200 GS Adventure jest napędzany tym samym chłodzonym powietrzem i cieczą silnikiem bokser znanym już z modelu R 1200 GS, który z pojemności skokowej 1170 cm3 wydobywa moc 125 KM przy 7750 obr./min. Wyróżniającą cechą tego silnika, przeprojektowanego i wprowadzonego w zeszłym roku w modelu R 1200 GS, jest nowy system wydajnego chłodzenia, który wykorzystuje ciecz zamiast oleju jako medium odbierające ciepło.

Motocykl BMW otrzymał nową stylizację nadwozia, ale jeszcze ważniejsze są większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure, które są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona osłona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka