Trwa ładowanie...
13 stycznia 2016, 18:24

Auto z Polski zareklamuje się podczas tegorocznego Super Bowl.

4
Share
Auto z Polski zareklamuje się podczas tegorocznego Super Bowl.Źródło: Eastnews
decogi0
decogi0

Super Bowl, finał sezonu futbolu amerykańskiego NLF, to jedna z największych imprez sportowych świata. Rok temu, w samych tylko Stanach Zjednoczonych, obejrzało ją w TV ponad 114 milionów widzów. W tym roku, po raz pierwszy w historii, w czasie przerwy meczowej zostanie wyemitowana reklama samochodu produkowanego w Polsce.

Buick Cascada to amerykańska odmiana Opla Cascady, produkowany tak jak i pozostałe wersje tego modelu, w gliwickim zakładzie General Motors. Amerykański koncern rozpoczął właśnie produktową ofensywę należącej do niego marki Buick, a jedną z jej gwiazd jest właśnie kabriolet z Polski. Firma zadecydowała zatem, by po raz pierwszy również w swojej historii, przygotować reklamę na spektakularny finał ligi NFL.

Reklamy podczas Super Bowl to także wydarzenie w świecie mediów. Ich ceny biją wszelkie rekordy i tegoroczna stawka za 30 sekundowy „spot” przekroczy zapewne kwotę 5 milionów dolarów. Producenci przygotowują zwykle specjalne kampanie reklamowe, ukierunkowane właśnie na tę spektakularną imprezę. Co roku robione są także rankingi najlepszych reklam wyemitowanych w czasie Super Bowl.

Finał NFL w 2016 r. będzie organizowany po raz 50., spodziewana jest zatem jeszcze większa oglądalność niż w latach poprzednich. Rosnąca z roku na rok widownia przed telewizorami jest gigantycznym magnesem dla producentów i okazją do pokazania swoich wyrobów maksymalnie dużej grupie klientów. Buick pokłada spore nadzieje w Cascadzie, bo nowoczesny kabriolet ma pomóc w radykalnym odmłodzeniu klienteli tej marki. Auto produkowane w Gliwicach już jest eksportowane za ocean, a jego sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

Buick nie jest jedną z wiodących marek w GM, ale to właśnie tegoroczna reklama na Super Bowl będzie największą, jednorazową inwestycją koncernu w promocję. Cascada także nie jest planowana na lidera sprzedaży, ma za to pełnić role wizerunkową, świadczącą o nowoczesności i jakości aut tej marki. Swoje reklamy na finał NFL zapowiedzieli także m.in. Honda, Hyundai, Acura i Mini.

BC

decogi0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze (4)

Dzieci widzą i słyszą. #StopMowieNienawiści.
13 styczeń 2016,
SHDAuto z POlski ?...w ktorym nie ma NIC polskiego.To tylko zachodnie auto tania sila robocza montowane w PL. Naprawde wielki powod do dumy polski....hahahaha
13 styczeń 2016,
WOJTASA co Wam przeszkadza nazwa "z Polski". Wbrew wszystkim sceptykom ma wiele wspólnego. Marudy te samochody nie są montowane a produkowane w Polsce, na tych ...Czytaj całość
13 styczeń 2016,
O lalaZ Polski jest tylko to co wyrosnie na polskiej ziemi... ai to jest zasluga natury nie Polski.
Rozwiń komentarze (4)
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj