Auto z Polski zareklamuje się podczas tegorocznego Super Bowl.

Obraz
Źródło zdjęć: © Eastnews

Super Bowl, finał sezonu futbolu amerykańskiego NLF, to jedna z największych imprez sportowych świata. Rok temu, w samych tylko Stanach Zjednoczonych, obejrzało ją w TV ponad 114 milionów widzów. W tym roku, po raz pierwszy w historii, w czasie przerwy meczowej zostanie wyemitowana reklama samochodu produkowanego w Polsce.

Buick Cascada to amerykańska odmiana Opla Cascady, produkowany tak jak i pozostałe wersje tego modelu, w gliwickim zakładzie General Motors. Amerykański koncern rozpoczął właśnie produktową ofensywę należącej do niego marki Buick, a jedną z jej gwiazd jest właśnie kabriolet z Polski. Firma zadecydowała zatem, by po raz pierwszy również w swojej historii, przygotować reklamę na spektakularny finał ligi NFL.

Reklamy podczas Super Bowl to także wydarzenie w świecie mediów. Ich ceny biją wszelkie rekordy i tegoroczna stawka za 30 sekundowy „spot” przekroczy zapewne kwotę 5 milionów dolarów. Producenci przygotowują zwykle specjalne kampanie reklamowe, ukierunkowane właśnie na tę spektakularną imprezę. Co roku robione są także rankingi najlepszych reklam wyemitowanych w czasie Super Bowl.

Finał NFL w 2016 r. będzie organizowany po raz 50., spodziewana jest zatem jeszcze większa oglądalność niż w latach poprzednich. Rosnąca z roku na rok widownia przed telewizorami jest gigantycznym magnesem dla producentów i okazją do pokazania swoich wyrobów maksymalnie dużej grupie klientów. Buick pokłada spore nadzieje w Cascadzie, bo nowoczesny kabriolet ma pomóc w radykalnym odmłodzeniu klienteli tej marki. Auto produkowane w Gliwicach już jest eksportowane za ocean, a jego sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

Buick nie jest jedną z wiodących marek w GM, ale to właśnie tegoroczna reklama na Super Bowl będzie największą, jednorazową inwestycją koncernu w promocję. Cascada także nie jest planowana na lidera sprzedaży, ma za to pełnić role wizerunkową, świadczącą o nowoczesności i jakości aut tej marki. Swoje reklamy na finał NFL zapowiedzieli także m.in. Honda, Hyundai, Acura i Mini.

BC

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne