Audi TT RS Coupe i Roadster na nowo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Pekinie Audi prezentuje modele TT RS Coupe oraz Roadster. Sprzedaż w Europie rozpocznie się jesienią br.

Modele można rozpoznać po pojedynczo obramowanej osłonie chłodnicy Singleframe z nową kratownicą o strukturze plastra miodu, umocowanym na stałe na pokrywie bagażnika spojlerze i dwiema owalnymi końcówkami rur wydechowych. Audi TT RS Coupe oraz Roadster mają długość 4,19 m, szerokość 1,83 m i wysokość 1,34 m. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdują się debiutujące światła tylne wykonane w technice Matrix OLED. Będzie można je bezstopniowo regulować. Każde światło tylne składa się z czterech jednostek, zmniejszających się od wewnątrz do zewnątrz. Największa z nich nosi emblematy Audi i TT.

Wszystkie informacje dla prowadzącego są standardowo wyświetlane na 12,3-calowym monitorze kokpitu cyfrowego. Będzie miał do wyboru jednego z trzech widoków, w tym specjalnego RS, w centrum którego znajduje się obrotomierz. Skórzana kierownica sportowa posiada manetki, przyciski wielofunkcyjne i dwa przyciski satelitarne - jeden do uruchamiania samochodu, a drugi do wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. Wśród dostępnych rozwiązań z zakresu infotainment należy wymienić system MMI z nawigacją, wyszukiwaniem tekstowym i sterowaniem głosem, dostęp do internetu Wi-Fi Hotspot, ładowarkę indukcyjną czy system audio Bang & Olufsen.

Oba pojazdy napędza silnik 2,5 TFSI, który po modyfikacjach generuje 400 KM mocy (o 60 KM więcej, niż poprzednio). Maksymalny moment obrotowy 480 Nm jest dostępny w przedziale od 1 700 do 5 850 obr./min. Odmiana Coupe przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s, zaś roadster - w 3,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, jednak za dopłatą można będzie ją podnieść do 280 km/h.

Moc jednostki napędowej przesyłana jest do stałego napędu na cztery koła quattro za pośrednictwem 7-stopniowej, automatycznej skrzyni S tronic. Konstruktorzy opracowali też sportowe podwozie z bezpośrednio działającym układem kierowniczym, 19-calowymi (opcjonalnie 20-calowymi) felgami, wentylowanymi od wewnątrz, perforowanymi tarczami hamulcowymi ze stali (opcjonalnie ceramicznymi, wzmocnionymi włóknem węglowym) oraz dostępnymi za dopłatą adaptacyjnymi amortyzatorami magnetic ride.

Źródło: Audi

ll

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀