Audi SQ5 Plus 3.0 TDI - SUV z potężnym sercem

Nowe Audi SQ5 Plus oferuje teraz 340 KM i aż 700 Nm, zamiast 313 KM i 650 Nm, którymi charakteryzował się poprzedni model. Założenia pozostały bez zmian, SQ5 to nadal średniej wielkości SUV z napędem na cztery koła i potężnym V6 TDI pod maską.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Audi SQ5 z daleka zdradza, że drzemie w nim moc. Zderzaki mają duże wloty powietrza i ostre linie, a czarne elementy takie jak grill, obudowy lusterek i spojler na tylnej klapie to dodatki, których nie sposób nie zauważyć.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Cała karoseria wygląda niezwykle spójnie i w białym lakierze zwraca na siebie uwagę wszystkich dookoła. Zainteresowanie jest spotęgowane także tym, że w Polsce rzadko można spotkać model SQ5.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Okład wydechowy Audi SQ5 Plus jest zakończony czterema końcówkami. Wisienką na torcie są 21-calowe felgi ze sportowymi oponami.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Wszystkie zmiany i dodatki zostały zaprojektowane z prawdziwym wyczuciem. SQ5 to nie jest karykatura SUV-a postawiona na wielkich kołach. Cała karoseria wygląda spójnie.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Hamulce Audi SQ5 Plus mają ciężkie zadanie. Zdarza się, ze muszą wyhamować auto ważące ponad 2000 kg z prędkości nawet 250 km/h.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

W sprzyjających warunkach, Audi pierwszą setkę osiąga w 5.1 sekundy.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Zderzaki wersji SQ5 znacznie różnią się od tych, które są montowane w Audi Q5.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Audi SQ5 Plus to wystarczająco duże auto, aby pełnić rolę samochodu rodzinnego.

/ 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

10 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

11 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

12 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Na obrotomierzu emblemat SQ5 przypomina, ze pod maską drzemie mocny silnik. Prędkościomierz wyskalowano do 300 km/h.

13 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Auto udostępnione nam do testów było doposażone w kilka elementów z linii Audi Exclusive, jak np. panele wykonane z czarnego drewna i aluminiowych listew. Do tego czarna podsufitka z Alcantary i pikowana tapicerka foteli, wykonana z czarnej skóry i kontrastujących białych szwów.

14 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Dłuższe podróże nie stanowią żadnego wyzwania dla Audi SQ5 dzięki wygodnym fotelom .

15 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Wewnątrz Audi SQ5 jest tyle miejsca, że nawet bardzo wysokie osoby siedząc z przodu nie ograniczą przestrzeni pasażerom tylnej kanapy.

16 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Pojemność bagażnika Audi SQ5 to 540 litrów w wariancie pięcioosobowym i aż 1560 litrów w wariancie dwuosobowym.

17 / 17Audi SQ5 Plus 3.0 TDI

Obraz
© WP

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025