Audi RS6 Avant V8 Biturbo 4.0 TFSI

Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

10 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

11 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

12 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

13 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

14 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

15 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

16 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

17 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

18 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

19 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

20 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

21 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

22 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

23 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

24 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

25 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

26 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

27 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

28 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

29 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

30 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

31 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

32 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

33 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

34 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

35 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

36 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

37 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

38 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

39 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

40 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka