Audi RS6 Avant V8 Biturbo 4.0 TFSI

Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

/ 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

10 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

11 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

12 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

13 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

14 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

15 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

16 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

17 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

18 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

19 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

20 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

21 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

22 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

23 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

24 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

25 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

26 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

27 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

28 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

29 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

30 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

31 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

32 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

33 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

34 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

35 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

36 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

37 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

38 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

39 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

40 / 40Bestia kombi

Obraz
© Marek Wieliński

Dlaczego kupujemy samochody kombi? Są bardzo pojemne i uniwersalne. Idealne dla rodzin i wszystkich, którzy chcą wygodnie przewieźć pasażerów oraz sporo bagażu. Możesz nim wozić co zechcesz i to w dużych ilościach. Jeżeli właśnie budujesz dom, a wynajęta przez ciebie ekipa każe sobie płacić tak słono, że glazurę wolisz dowozić sam, tak szybko jak to tylko możliwe - trudno o lepszy samochód. Są dwa powody: bagażnik o pojemności 565 l i moc 560 KM. Ten szalony, rodzinny samochód w 3,9 s rozpędza się do setki i płynnie przyspiesza, wgniatając w fotele, dopóki prędkościomierz nie wskaże 305 km/h. Drogowa bestia kombi na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie, ale pozory mylą.

Po co buduje się takie samochody? Oczywiście nie po to, by wozić tobołki z prędkością 300 km/h. Silnik 4.0 TFSI o obłędnym momencie obrotowym 700 Nm (+50 Nm overboost) pod maską samochodu kombi klasy premium to demonstracja siły. Pokaz możliwości. Audi chce się pochwalić, na co stać niemieckich inżynierów, a przy okazji wypełnić niszę. No właśnie. Dla kogo jest taki samochód? Dla kogoś, kto marzy o rasowym, supersportowym aucie, a jednocześnie potrzebuje praktycznego i wygodnego kombi.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła