Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

/ 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

10 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

11 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

12 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

13 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

14 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

15 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

16 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

17 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

18 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

19 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

20 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

21 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

22 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

23 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

24 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

25 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

26 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

27 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

28 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

29 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

30 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

31 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

32 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

33 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

34 / 34Audi A4 Avant 2.0 TDI / Audi A4 Allroad 2.0 TFSI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Auta różnią się przede wszystkim ceną. Wysokoprężny Avant to wydatek przynajmniej 132 tysięcy złotych. Za Quattro dopłacimy kolejne 13 tysięcy, a doposażenie w kilka elektronicznych udogodnień może skończyć się na przekroczeniu liczby 200. Bojowo wyglądający Allroad z podstawowym silnikiem benzynowym 2.0 TFSI kosztuje 175 300 złotych. Podobnie jak we wcześniejszym przypadku, nieograniczona konfiguracja z łatwością przekroczy granicę 200, a w kontakcie z wymagającym klientem, zbliży się nawet do 300 tysięcy. Jeśli zdarza nam się opuszczać utwardzone szlaki lub po prostu cenimy sobie komfort jazdy na nierównościach, warto dopłacić do Allroada. W sytuacji, gdy nasza motoryzacyjna przygoda ogranicza się do dojazdów do pracy i nad morze w wakacje, trzeba wówczas przyjrzeć się tańszemu Avantowi. Za różnicę w cenie możemy pokusić się o dodatkowe wyposażenie poprawiające samopoczucie podczas codziennej eksploatacji.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie