Aston Martin AM37: moc na wodzie

Podczas, gdy większość koncernów w pocie czoła pracowała nad modelami koncepcyjnymi na Salon Samochodowy w Paryżu, Aston Martin przygotował coś innego - łódź motorową.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

/ 9To najpiękniejszy Aston Martin bez kół

Obraz
© zdjęcie producenta

Aston Martin przeniósł całe swoje motoryzacyjne know-how na wodę. Również w kwestii designu. A to zaowocowało powstaniem spektakularnej motorówki o nazwie AM37.

Nie mówimy tu jedynie o przyklejeniu swojego logo na burty. Przy projekcie AM37 pracowali ci sami ludzie, którzy wcześniej stworzyli modele One-77 oraz Vulcan. Uwaga, jaką przywiązano do detali w budowie AM37, odpowiada tej, z jaką mamy do czynienia w samochodach Astona Martina. W przeciwieństwie do aut, w AM37 pozwala na szerszy wybór silników. Możemy zamówić dwa 370-konne wysokoprężne motory Mercury lub dwa 430-konne benzynowe. Nie mogło obyć się bez wersji sportowej, do której Aston Martin przewiduje 2x520 KM.

– Chcieliśmy, aby projekt naszej łodzi był równie porywający i ponadczasowy, jak naszych samochodów – mówi dyrektor kreatywny Astona Martina, Marek Reichman. Czy brytyjskiej marce to się udało? Oceńcie sami.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro