Aprilla RS 457 – segment wyścigowy, pomniejszony
Aprilla poszerza ofertę i stawia na wypełnienie luki pomiędzy pojemnością 125 cm3 i uniwersalnymi "sześćsetkami". RS 457 może i jest mniejsze, ale nie oznacza to mniej sportowego zacięcia.
RS 457 napędzany jest dwucylindrowym silnikiem rzędowym generującym 35 kW (47,6 KM), przez co mieści się jeszcze w kategorii prawa jazdy A2. Waga motocykla to zaledwie 175 kg "na mokro".
Osiągnięto to między innymi dzięki aluminiowej ramie. Z przodu wykorzystano widelec typu upside-down z goleniami mającymi 41 mm średnicy. Do dyspozycji właściciela będzie też regulacja sprężyn.
Nie da się jednak pominąć faktu, że hamulce to nieco lżejsza dla portfela propozycja Brembo, czyli ByBre. Pojedyncza tarcza ma 320 mm z przodu, z tyłu to już 220 mm. Koła będą miały rozmiar 17 cali.
Aprilla RS 457 ma też sporo elektroniki: na kolorowym ekranie TFT o przekątnej 5 cali będzie można ustawiać jeden z trzech trybów pracy silnika, tyle samo ustawień ma kontrola trakcji.
Cena Aprilli RS 457 nie została jeszcze podana.