Trwa ładowanie...

AMG: nowa strategia na jubileusz marki

AMG: nowa strategia na jubileusz markiŹródło: zdjęcie producenta
d1l7nml
d1l7nml

Mercedes-AMG wprowadza w życie nową strategię. Firma chce budować sportowe kompakty.

A 45 AMG to model przygotowany z myślą o 50 urodzinach Mercedes-AMG. Jest on prekursorem strategii "AMG Performance 50", która mówi o planach dynamicznego wzrostu bazując na unikalnej bazie modeli. Ofensywa rozpocznie się jeszcze tego lata wraz z prezentacją najnowszego GL 63 AMG oraz SLS AMG GT.

Pod maską najmocniejszej Klasy A pracować będzie turbodoładowany, czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów. W aucie pracować będzie automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia siedmiostopniowa, natomiast napęd będzie przekazywany na obydwie osie.

Władze firmy podkreślają, że grupą docelową będą klienci w wieku 30-45 lat. Auto zostanie zaprezentowane w I kwartale 2013 r. Za A 45 AMG podąży gama sportowych kompaktów o różnym charakterze.

d1l7nml
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1l7nml
Więcej tematów