Alfa Romeo Giulietta MY 2014: poznaliśmy szczegóły i ceny
U polskich dealerów ruszyło zbieranie zamówień na Alfę Romeo Giulietta MY 2014. Cena tego pojazdu rozpoczyna się od 67 900 zł.
Od poprzedniej wersji pojazd wyróżnia się nowym designem grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowymi, metalizowanymi kolorami - białym, niebieskim i brązowym. W środku zmiany objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę.
Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w tych samych barwach. Dodatkowo kierowca Giulietty MY 2014 ma do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i Bluetooth, obsługiwanym z kolorowego wyświetlacza dotykowego o rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierownicy.
Giulietta MY 2014 będzie posiadała pięć wersji wyposażenia. Pierwsza z nich, Impression, zawiera klimatyzację i system zmiennych trybów jazdy (od 67 900 zł). Kolejne, Progression i Distinctive, posiadają bardziej zaawansowane radio UConnect 5" z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo Distinctive zawiera chłodzony schowek, zamykane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne.
Nowością jest bogata wersja Exclusive. Klient, który się na nią zdecyduje otrzyma to, co w Distinctive oraz 17-calowe felgi ze stopów lekkich Elegante, czujniki zapachów, wilgotności, parkowania tylnego i obicie ze skóry. Topową odmianą jest Quadrifoglio Verde z silnikiem 1 750 TBi 16V (235 KM), radiem UConnect, czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, obiciem ze skóry połączonym z Alcantarą i skrzynią biegów TCT. Wszystkie odmiany posiadają 6 poduszek powietrznych i 3-punktowe pasy z podwójnymi napinaczami o ogranicznikami napięcia.
Nowa Giulietta oferowana jest z silnikami benzynowymi 1,4 TB 16V (105 KM lub 120 KM), 1,4 TB MultiAir 16V (170 KM), wspomnianą jednostką 1 750 TBi 16V TCT (235 KM) oraz wysokoprężnymi 1,6 JDM 16V (105 KM) i 2,0 JDTM 16V (150 KM lub 170 KM).
Źródło: Alfa Romeo
ll/moto.wp.pl