Alfa Romeo Giulietta MY 2014: poznaliśmy szczegóły i ceny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

U polskich dealerów ruszyło zbieranie zamówień na Alfę Romeo Giulietta MY 2014. Cena tego pojazdu rozpoczyna się od 67 900 zł.

Od poprzedniej wersji pojazd wyróżnia się nowym designem grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowymi, metalizowanymi kolorami - białym, niebieskim i brązowym. W środku zmiany objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę.

Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w tych samych barwach. Dodatkowo kierowca Giulietty MY 2014 ma do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i Bluetooth, obsługiwanym z kolorowego wyświetlacza dotykowego o rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierownicy.

Obraz
© (fot. zdjęcie producenta)

Giulietta MY 2014 będzie posiadała pięć wersji wyposażenia. Pierwsza z nich, Impression, zawiera klimatyzację i system zmiennych trybów jazdy (od 67 900 zł). Kolejne, Progression i Distinctive, posiadają bardziej zaawansowane radio UConnect 5" z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo Distinctive zawiera chłodzony schowek, zamykane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne.

Nowością jest bogata wersja Exclusive. Klient, który się na nią zdecyduje otrzyma to, co w Distinctive oraz 17-calowe felgi ze stopów lekkich Elegante, czujniki zapachów, wilgotności, parkowania tylnego i obicie ze skóry. Topową odmianą jest Quadrifoglio Verde z silnikiem 1 750 TBi 16V (235 KM), radiem UConnect, czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, obiciem ze skóry połączonym z Alcantarą i skrzynią biegów TCT. Wszystkie odmiany posiadają 6 poduszek powietrznych i 3-punktowe pasy z podwójnymi napinaczami o ogranicznikami napięcia.

Nowa Giulietta oferowana jest z silnikami benzynowymi 1,4 TB 16V (105 KM lub 120 KM), 1,4 TB MultiAir 16V (170 KM), wspomnianą jednostką 1 750 TBi 16V TCT (235 KM) oraz wysokoprężnymi 1,6 JDM 16V (105 KM) i 2,0 JDTM 16V (150 KM lub 170 KM).

Źródło: Alfa Romeo

ll/moto.wp.pl

Źródło artykułu: WP Moto
Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne