Trwa ładowanie...

2014 r. rekordowy dla Jeepa w Europie

2014 r. rekordowy dla Jeepa w EuropieŹródło: zdjęcie producenta
d2chnso
d2chnso

Rok 2014 był rekordowym dla marki Jeep w Europie, zarówno pod względem sprzedaży jak i inicjatyw oraz wydarzeń towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowych modeli.

Na Starym Kontynencie nabywców znalazło aż o 70 proc. więcej Jeepów niż przed rokiem. Jeszcze większe wrażenie robią 110-procentowe wzrosty we Francji, 95-procentowe we Włoszech, 87-procentowe w Belgii, 75-procentowe w Wielkiej Brytanii czy 50-procentowe w Niemczech. W Polsce natomiast sprzedano 1 674 samochody, o 51,4 proc. więcej niż w 2013 r.

Motorem napędowym sprzedaży był flagowy Grand Cherokee oraz debiutant z ubiegłorocznej Genewy – nowy Cherokee. Nadziei na dalsze sukcesy rynkowe przedstawiciele marki upatrują w najmłodszym „dziecku” - modelu Renegade. Rozpoczęło się już wysyłanie statków z egzemplarzami tego kompaktowego SUV-a na drugą stronę Oceanu Atlantyckiego.

2014 był rokiem, w którym pojawił się Jeep Owners Group - jedyny oficjalny klub marki i grupa społecznościowa zarządzana przez Jeepa centralnie. Jest ona aktywna już w 9 krajach europejskich. Warto również odnotować przekroczenie liczby 2 mln fanów marki na Facebooku.

Źródło: Jeep

ll/moto.wp.pl

d2chnso
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2chnso
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj