Salon Skody Klokocka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu. Proces rebrandingu rozpoczął się pod koniec 2013 r.
- Przekształcenie tysiąca salonów na świecie jest dla nas kamieniem milowym. Nowa placówka oferuje idealne warunki dla oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, żę wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach klientów - powiedział członek zarządu Skody ds. sprzedaży i marketingu, Werner Eichhorn.
Przedstawiciele czeskiej marki podkreślają, że celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybka, bezpośrednia i czytelna obsługa klienta. Za odpowiednią atmosferę dbają ciepłe odcienie drewna, zaś w centralnym miejscu obiektu znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu. Zadbano też o wysokiej jakości materiały i nowe rozwiązania konstrukcyjne.
Na zewnątrz architektura salonu charakteryzuje się prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na elewacji zewnętrznej poprawiają natomiast widoczność w dzień i w nocy.