VW Passat B6 kontra Passat B7 

None

Obraz

/ 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

/ 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

10 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

11 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

12 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

13 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

14 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

15 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

16 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

17 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

18 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

19 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

20 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

21 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

22 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

23 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

24 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

25 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

26 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

27 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

28 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

29 / 30VW Passat B6

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

30 / 30VW Passat B7

Obraz
© Mikołaj Urbański

Choć to raczej ewolucja niż rewolucja, najnowszy Passat od poprzednika różni się pod kilkoma względami. Wystarczy, że rzucicie okiem na te zdjęcia. Minęło pięć lat od debiutu modelu B6 i chyba wszyscy zdążyli już przywyknąć do jego wyglądu. Jeżeli zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem, oznacza to, że Volkswagen miał rację prezentując na tegorocznych targach w Paryżu najnowszą wersję Passata, oznaczoną jako B7. Skrót łatwo rozszyfrować. To już siódma generacja modelu, który po raz pierwszy został zaprezentowany latem 1973 roku. Od tego czasu sprzedano ponad 15 milionów egzemplarzy, a Passat dostępny jest na rynkach motoryzacyjnych w ponad stu krajach całego świata.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro