Test: Golf Variant

None

Obraz

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

/ 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

10 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

11 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

12 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

13 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

14 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

15 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

16 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

17 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

18 / 18Przerośnięty mieszczuch

Obraz
© Piotr Mokwiński

Golf od zawsze uchodził za wzorzec w segmencie kompaktów. O ile do klasycznego hatchback’a trudno mieć jakiekolwiek zastrzeżenia, to wersja z bardziej praktycznym kufrem, wzbudza nieco więcej kontrowersji. Mowa tu przede wszystkim o stylistyce tylnej części nadwozia, która nie każdemu przypadnie do gustu. Niemniej całość prezentuje się elegancko, wyraźnie nawiązując licznymi detalami do pozostałych modeli. Z drugiej jednak strony, Golf Variant nigdy nie był urodziwy. Pierwsza generacja debiutująca w 1993 r. nikogo nie powaliła na kolana, a i tak przedstawiano ją jako uosobienie praktyczności i wyważonego stylu. Do dzisiaj ów trend się nie zmienił, przez co kompaktowy Volkswagen z pewnością zainteresuje bardziej konserwatywną grupę odbiorców.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3