Test: Duster 4x4

None

Obraz

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

/ 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

10 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

11 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

12 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

13 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

14 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

15 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

16 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

17 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

18 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

19 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

20 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

21 / 21Warta cierpliwości

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na duże i małe SUV-y, miejskie crossovery, tudzież podobne charakterem konstrukcje, nie ustaje. Renault chcąc wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku, postanowił przywołać do życia Dustera, dumnie noszącego barwy rumuńskiego koncernu Dacia. Ale nie ma się co oszukiwać i doszukiwać jakichkolwiek akcentów z Bukaresztu. Ten osobnik korzysta z rozwiązań technologicznych obecnych we francuskich i japońskich (Nissan) samochodach kilka, kilkanaście lat temu.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro