TEST: Alhambra 2.0 TDI DSG Style

None

Obraz

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

/ 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

10 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

11 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

12 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

13 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

14 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

15 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

16 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

17 / 17Rodzinny pomocnik

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Alhambra zawsze skrywał się w cieniu Volkswagena Sharana i Forda Galaxy. Od niedawna jednak, ta sytuacja zaczyna przybierać nieco inne kształty. Hiszpanie dokonali niewielkich zmian kosmetycznych w niemieckim bliźniaku i odważnie wkroczyli na rynek z pojazdem sygnowanym własną marką. Dziesiątki tysięcy zamówień i kilka miesięcy oczekiwania nie potrzebują zbędnego komentarza. Seat wraca na rynek w niezłym stylu, a konkurenci mają się czego obawiać.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka