RS3 Sportback

None

Obraz

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

/ 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

10 / 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

11 / 11Pierwsze dane i zdjęcia

Obraz
© zdjęcie producenta

Pod maską samochodu pracuje 2,5-litrowy, pięciocylindrowy silnik benzynowy zapożyczony z wersji TT-RS. Oznacza to aż 340 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w aucie ważącym 1 575 kilogramów. Napęd przenoszony jest na wszystkie cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni S tronic. Wszystko to pozwala rozpędzić małe Audi od 0 do 100 km/h w 4,6 sekundy i maksymalnie do 250 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Co ciekawe, średnie zużycie paliwa deklarowane przez producenta oscyluje w granicach 9,1 litra/100 kilometrów przy emisji CO2 na poziomie 212 g/km.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro