Renault R26
None
Renault R26
Koła ustawione w "negatyw" idealnie przylegają do nawierzchni podczas pokonywania zakrętów.
Renault R26
W niedzielę okaże się, czy Fernando Alonso uda się zdobyć drugi tytuł mistrzowski z rzędu.
Renault R26
Karbonowe hamulce są chłodzone dzięki specjalnie ukształtowanym wlotom powietrza.
Renault R26
Konstrukcja kół jest bez wątpienia najmniej nowoczesnym elementem Renault R26. Wymiary są jednak wymogiem regulaminów FIA.
Renault R26
Bolidy nie są wiele wolniejsze pomimo zmniejszenia mocy oraz powierzchni spojlerów, co jest zasługą coraz lepszego dopracowania aerodynamicznego.
Renault R26
Podczas hamowania z wydechu często wydobywają się efektowne jęzory ognia. Spalanie przekracza 65 l/100 km
Renault R26
Długa strefa zgniotu? Niestety... Półleżąca pozycja kierowcy wymusiła żmudne crash-testy i dopracowanie nosa bolidu.
Renault R26
Dużą rolę przywiązano nawet do zoptymalizowania strefy obniżonego ciśnienia powietrza za pędzącym bolidem - ułamki sekund na każdym okrążeniu składają się bowiem na sekundy po kilkudziesięciu okrążeniach każdego z wyścigów.
Renault R26
O sukcesie decyduje też praca mechaników, którzy w ciągu kilku sekund muszą zatankować bolid, zmienić koła i ewentualnie dokonać drobnych napraw.
Renault R26
Renault przed Ferrari? Wyjątkowy pech mógłby zabrać Alonso tytuł mistrzowski...
Renault R26
Zaawansowanie techniczne sprawia, iż mierzący 4,8 metra bolid może rozpędzić się do 300 km/h i wyhamować w niecałe... 14 sekund!
Renault R26
Hiszpański zawodnik z zawodów na zawody jest coraz bliżej tytułu mistrzowskiego. W Japonii pomógł mu pech Schumachera.
Renault R26
Renault R26 idealnie komponuje się z krajobrazem bogatego Monte Carlo - bolid jest warty ok. 1500000 euro.
Renault R26
Pojemność 2.4 litra, 8 cylindrów w układzie "V", 730 KM, 19000 obr./min, 2 sekundy do "setki" - dane mówią same przez się...
Renault R26
Formuła 1 to nie tylko kierowcy - stoi za nim sztab mechaników oraz inżynierów.